Während du nu in da Oitbauwohnung sitzt.. hoch.. dunkel... de Luft steht...
Irgend wann raffst di auf und sogst da: a moi am Tog muass i aussi! Es is haas.. stickig... Stodtluft im Juli.
Du gehst des hohe Stiagnhaus obi.. es hallt........ klack..klack.....
Es is kühl do.. duster... riacht noch Essn... irgenwie grauslich...
Daun gehst aussi auf´d Stroßn.. Es is wia a Schock. A stinkade Hitzewölln schlogt da ins Gsicht.
Da Asphalt is haas... Des erste, wos´d riachst is Hundepisse... des erste wos´d siagst is Hundescheisse...
jo jo.. Wien, de verschissene Stodt...
im Somma merkt ma des am bestn. Im Somma merkst a, wer ka Göd hot zum wegfoarn... weil de san do. - Und des san erstaunlich füh.... de aundan messn oabeitn und kriagn von der berauschenden Stodtatmosphäre eh recht weng mit... hetzn durch de Gossn... maximal... kah.. Genuss...
Wer a Möglichkeit hot, dem zu entgeh wer de Kroft aufbringt si aus diesem unnatürlichen Wossakopf aussa zreissn, der tuat´s.
Najo... und daun gibt´s nu de, de sozusogn freiwillig bleim. Wern scho an Grund hobm....
Is in Woarheit un-menschlich, Menschen so leben z´lassn.....
...so was gibt's vermutlich von Bewohnern so ziemlich aller Städte auf dieser Welt sinngemäß... vielleicht verstehe ich Menschsein irgendwie anders, ich fand Städte noch nie bedrohlich oder abstoßend.
Während du nu in da Oitbauwohnung sitzt.. hoch.. dunkel... de Luft steht...
Irgend wann raffst di auf und sogst da: a moi am Tog muass i aussi! Es is haas.. stickig... Stodtluft im Juli.
Du gehst des hohe Stiagnhaus obi.. es hallt........ klack..klack.....
Es is kühl do.. duster... riacht noch Essn... irgenwie grauslich...
Daun gehst aussi auf´d Stroßn.. Es is wia a Schock. A stinkade Hitzewölln schlogt da ins Gsicht.
Da Asphalt is haas... Des erste, wos´d riachst is Hundepisse... des erste wos´d siagst is Hundescheisse...
jo jo.. Wien, de verschissene Stodt...
im Somma merkt ma des am bestn. Im Somma merkst a, wer ka Göd hot zum wegfoarn... weil de san do. - Und des san erstaunlich füh.... de aundan messn oabeitn und kriagn von der berauschenden Stodtatmosphäre eh recht weng mit... hetzn durch de Gossn... maximal... kah.. Genuss...
Wer a Möglichkeit hot, dem zu entgeh wer de Kroft aufbringt si aus diesem unnatürlichen Wossakopf aussa zreissn, der tuat´s.
Najo... und daun gibt´s nu de, de sozusogn freiwillig bleim. Wern scho an Grund hobm....
Is in Woarheit un-menschlich, Menschen so leben z´lassn.....
...ich war das letzte Mal an einigen heißen Sommertagen da, und habe es anders erlebt, völlig. Nicht, dass ich das nicht gesehen hätte, ich habe es anders erlebt.
Japp, fahrst 10 min mit ner U Bahn un befindest dich auf der Donauinsel, die durch ganz Wien geht kannste schwimmen auch Fkk
40 -70 Min biste in Wördern Nähe hast nur Natur und Naturschutzgebiet um dich kannst auch Schwimmen und Schlangis Vöglis und Wasserrattlis beim Poppen guggen
Wien iss anderst.
edit:
Wördern erreicht man selbstverständlich so schnell... mit den Öffis